Wednesday, November 21, 2007

TETAMU DARI BENUT








Hari ini LKPI Melaka Tengah menerima satu bas tetamu dari Benut, Pontian, Johor. Rombongan dianjurkan oleh Persatuan Wanita UMNO Benut sebagai membalas lawatan kami ke tempat mereka bulan Februari lepas. Kami ke sana untuk memberi bantuan kepada mangsa-mangsa banjir yang agak teruk di tempat mereka.




Kami meraikan mereka di Rumah LKPI, Taman Desa Baru, untuk makan tengahari yang disediakan oleh AJK LKPI Melaka Tengah cara 'pot-luck'. Terima kasih kepada mereka yang menyumbang. Memang sedap masakan 'chef-chef' Melaka Tengah! Selain itu, Kumpulan Hadrah kami tidak ketinggalan membuat persembahan beberapa buah lagu bagi memeriahkan lagi majlis. Turut hadir YBhg. Puan Seri Datuk Hjh. Zabedah serta beberapa AJK LKPI Negeri Melaka.




Dalam acara ini jelas kelihatan sikap kerjasama, saling bantu-membantu antara Ahli Jawatankuasa yang hadir. Mereka datang awal-awal lagi untuk menyediakan tempat, menghidang makanan dan akhirnya mengemas kawasan menjadi bersih sediakala. (Makanan yang banyak pun habis bersih....) Alhamdullillah.

No comments: